Hvad kan vi hjælpe med?

Find svar her på siden eller ring til os
kundeservice2

Kontakt kundeservice

Du er velkommen til at ringe til os på 40 44 42 63 eller sende en mail på:
mail@camillasdiner.dk

Åbningstider for vores kundeservice

  • Mandag - torsdag:  kl. 8.00 - 17.00
  • Fredag - lørdag: kl. 8.00 - 18.00
  • Søndag: kl. 8.00 - 13.00.

Åbningstider for vores køkken

  • Mandag - torsdag:  kl. 8.00 - 17.00
  • Fredag - lørdag: kl. 8.00 - 18.00
  • Søndag: kl. 8.00 - 13.00.

Vi er først tilfredse, når du er tilfreds!

Vi holder, hvad vi lover - altid. Vores kunder ved, at det de har bestilt, er det de som minimum får. Alle i Camillas Dinér siger tingene, som de er - vi gør brug af klar tale. Alle kunder er vigtige kunder og af betydning for vores succes.

Bestilling og betaling

Lav din bestilling her på siden så snart du har bestemt dig. Kuvertantallet kan nemlig ændres indtil 7 dage før arrangementet, dagen ikke indberegnet. Hvis der tilføjes kuverter efter denne dag, tillægges kr. 30,- pr. kuvert. Der kan tilføjes kuverter indtil dagen før, men man kan ikke trække fra i antal.

Betal ved levering eller efter festen

Du kan betale kontant ved levering eller ved bankoverførsel senest 2 dage efter levering. Ved afhentning kan der betales med dankort eller mobilepay.

Bestillingen faktureres til de priser, der er gældende på leveringstidspunktet. Såfremt der er bestilt før en prisstigning, er det stadig den aktuelle pris på leveringstidspunktet, der er gældende.

Bemærk venligst, at vi ikke kan modtage dankort ved levering, og at chaufføren ikke medbringer vekselpenge.

Ændringer / afbestilling

  • Ændringer i menuen kan koste ekstra
  • Afbestilling af alle ordrer
  • 8-14 dage før reserveret dag: 25% af ordren
  • 0-7   dage før reserveret dag: 100 % af ordren
  • I tilfælde af sygdom, usædvanlig vejrlig eller anden force majeure, afregnes det fulde faktura beløb, men der kan så genbestilles til 50% af prisen.
betaling
om-maden

Om maden

  • Spørgsmål om allergener? Ring eller send en os mail.
  • De kolde anretninger er anrettet på fade lige til at stille på bordet.
  • Brød og smør er ikke indbefattet i menu-priserne. Ønskes brød, skal det bestilles. Det koster 20 kr. pr. kuvert.
  • Al varm mad er i termokasser. Såfremt kassen ikke åbnes før maden anrettes, garanteres serveringstemperatur i min. 2 timer.
  • Brød og sauce skal varmes.
  • Alle desserter, herunder is, er hjemmelavede og leveres smukt pyntet.
  • Is leveres i termokasser. Isen skal i fryseren, så snart den er leveret/afhentet.

Kørselstaktster til levering af maden

  • Skanderborg: 100 kr.
  • Inden for ca. 40 km: 200 kr.
  • Mellem 40 og 55 km: 285 kr.
  • Udover 55 km: 8 kr. pr. km
  • For en nøjagtig angivelse kan du se din pris, når du går igennem bestillingen. Kørselstaksten er postnummer afhængig.

Service og emballage

  • Service og emballage bedes afleveret i rengjort stand på Søtoften 5, 8660 Skanderborg senest 3 dage efter levering. Der kan returneres døgnet rundt.
  • Service og emballage kan afhentes for 74 kr.
  • Service, der ikke er rengjort efterfaktureres med
  • 0 - 15 kuverter 200 kr.
  • 16 - 40 kuverter 350 kr.
  • 41 - 80 kuverter 450 kr.
  • 81 - 120 kuverter 550 kr.
  • 120 - 250 kuverter 800 kr.
  • Over 250 kuverter efter aftale, dog minimum 900 kr.
  • Service, der ikke leveres retur, faktureres med 150 kr. pr. enhed.

.

Service-og-emballage

Har du spørgsmål?

Ring til os med det samme på 40 44 42 63